SAVJET

RADIO | TELEVIZIJE CRNE GORE
Broj: 01-2610/16
Podgorica,21.04.2016. g.

PREPORUKA
SAVJETA RADIO | TELEVIZIJE CRNE GORE
sa 25. sjednice odrzane 28.marta 2016. godine

Na osnovu dopisa koji je Komisiji za predstavke i prigovore slusalaca i gledalaca dostavila
NVO Akcija za ljudska prava (HRA), Komisija je odrZala sjednicu 15. marta 2016. godine.
Povod za dostavljanje prigovora bio je prenosenje djelova intervjua predsjednika Vlade Crne
Gore iz emisije ,,U centar” (emitovane 3 marta 2016 godine) u Dnevniku 2 emitovanom 4.
marta 2016. godine.

Savjet je na sjednici odrZanoj 28.03.2016.g. razmotrio Izvjestaj Komisije povodom ovog
prigovora i jednoglasno usvojio sledecu:

PREPORUKU
Savjet RTCG je prihvatio prigovor gledalaca zbog krSenja profesionalnog standarda koji se
odnose na objektivnost i uravnotezenost u izvjestavanju.
Savjet RTCG nalaze generalnom direktoru RTCG da razmotri potrebu pokretanja postupka

preispitivanja disciplinske mjere prema uredniku Dnevnika 2 emitovanaog 4. marta 2016.
godine zbog profesionalnih propusta.

Predsjednik Savjet RTCG

Ivan Mitrovic



